پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183248
همايش استاني رويکردهاي نوين در معماري و شهرسازي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1394/07/22 07:58:48
نمایش : 1432
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان نخستين همايش استاني«رويکردهاي نوين در معماري و شهرسازي» با محوريت معماري بومي استان چهارمحال و بختياري به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي فارسان برگزار شد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين حيدري  با اشاره به ارسال 50 مقاله به نخستين همايش استاني«رويکردهاي نوين در معماري و شهرسازي»، افزود: نخستين همايش استاني«رويکردهاي نوين در معماري و شهرسازي» با محوريت معماري بومي استان به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان برگزار شود.
 
حيدري به تشريح مهم‌ترين اهداف برگزاري اين همايش پرداخت و کمک به شهرداي‌ها و دهياري‌ها در راستاي استفاده از روش‏هاي نوين معماري و علمي انجام شده و همچنين نگاهي به معماري قديمي و سنتي استان به ويژه شهرستان فارسان را از اهداف اين همايش عنوان کرد.
 
وي خاطرنشان کرد: اين همايش تخصصي در محور هاي معماري، شهرسازي و توسعه پايدار؛ معماريشهرسازي، نظم و امنيت؛ معماري و شهرسازي ايراني-اسلامي؛ معماري بومي و منظرهاي فرهنگي؛ گردشگري و معماري بومي و مديريت و برنامه‌ريزي با محوريت مديريت بحران و با حضور اساتيد کشوري و استاني، مسئولان دانشگاه‌هاي استان و شهرداران و دهياران شهرستان فارسان برگزار شد.

وي در پايان اظهارکرد: بازديد از اماکن تاريخي شهرستان فارسان همچون مسجد جامع فارسان، کتيبه تاريخي ده چشمه، امامزاده سيدسعيد چليچه و قلعه تاريخي جونقان به همراه اساتيد معماري از ديگر برنامههاي پيشبيني شده همزمان با برگزاري اين همايش است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html